Du är alltid välkommen att höra av dig med synpunkter och klagomål till oss.
När ett ärende kommit, tilldelas det en handläggare och inom två arbetsdagar ska
du ha fått en återkoppling på ditt klagomål.
Behöver frågan utredas mera ska du få information om förväntad tidsplan.
Om klagomålet gäller en person certifierad/behörig av oss får även den
certifierade/behörige information om klagomålet samt ges möjlighet att yttra sig.
När ärendet är utrett får du återkoppling om utfallet. Gäller klagomålet en person
certifierad/behörig av oss får naturligtvis även den personen återkoppling.
Skicka gärna dina synpunkter, förslag och klagomål till synpunkter@kylit.se
För att ge dig en så bra upplevelse som möjligt använder vi cookies och liknande tekniker. De hjälper oss att lagra och få åtkomst till information om din enhet, till exempel surfvanor eller unika ID:n. Om du väljer att inte samtycka kan vissa funktioner på webbplatsen sluta fungera som tänkt.